Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2012

Πως αντιλαμβάνονται τις λέξεις τα μωρά



To πρώτο χρόνο ζωής τους τα βρέφη κατανοούν τη διαδικασία μάθησης των λέξεων και όχι τόσο τις ίδιες λέξεις,  αναφέρει η Jill Lany, που είναι καθηγήτρια ψυχολογίας και διευθύντρια στο Βρεφική εργαστήριο στο Πανεπιστήμιου του Notre Dame , όπου διεξάγει έρευνες για το πως τα μωρά αποκτούν γλωσσικές ικανότητες.

Προηγούμενες έρευνες έδειχναν ότι ο πρωταρχικός στόχος στη γλωσσική ανάπτυξη του παιδιού ήταν το λεξιλόγιο. Αυτό όμως φαίνεται ότι δεν είναι αλήθεια, σύμφωνα με τελευταίες έρευνες στον τομέα αυτό. Η ίδια φέρνει το παράδειγμα με τη λέξη dax:


“If I were to say to you, ‘Oh look, it’s a dax,’ you might not know what a ‘dax’ is, but the cue ‘it’s a’ lets a baby know that what follows is an object,” Lany says.

Similarly, if a person were to say, “I’m daxing it,” the same principal is at work with cues and word patterns that indicate a verb or action word. Babies actually can use these patterns as clues to the meanings of new words they are learning".

Έρευνες σαν και αυτές μπορούν να μας οδηγήσουν στο συμπέρασμα ότι το πρόγραμμα διδασκαλίας μιας ξένης γλώσσας σε πολύ μικρές ηλικίες επιτυγχάνεται καλύτερα όταν αυτό είναι επικεντρωμένο και εμπλουτισμένο με γραμματικές εκφράσεις και λεξιλόγιο ταυτόχρονα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου